3/2

Åh herregud.

Igår jobbade jag till halv sju, men det va  så lite folk i FB så jag frågade riggan om jag fick gå hem vid sex redan och eftersom det inte va en pers där så va de självklart helt ok. Och tur var väl det eftersom vickans bil krånglade för mig innan jag väl kunde åka iväg.. Hämtade hanna och vi åkte hem till mig och började styla oss. Blev skitsnygga båda två (kort kommer) haha. Vicky kom och gjorde sig iordning också, sen drog vi till linda, där tog det tid. haha. Efter många om och men (upphämtning av folk och kisspauser) så anlände vi till festen. Hos fredrik som är V's bästa killkompis. Jag hade då redan slängt i mig en Husets och festen hade inte ens börjat än. Så semlan va dretfull och gjorde förmodligen inte ett speceillt bra intryck hos V's kompisar.Men det får jag väl bjuda på liksom. När klockan började närma sig tolv ville folk åka in mot kd (vi va i forshaga), och jag som brukar va mest tänd på utgång satte mig en soffa med ett glas vatten som emma så fint övertalat mig på telefon att jag skulle dricka. (Detta finns det en inspelning på, hon e rolig hon tösa som spelar in sin fulla vän när hon ringer och beklagar sig, DU SKA FÅ IGEN!!) haha.. Sen gjorde "någon" stopp i toan, det va linda & linnea men jag svär att dom skyller på mig. Men men, jag får väl ta det också då. hehe. Iallafall så hamnade vi till slut på nöjes, och jag mådde bra igen som tur va. Vi dansade och dansade och dansade, va en skit rolig snubbe som vi shejka som fan med. Sen va de dax att beställa drinkar och mina vänner tyckte de va tid för mig att dricka mer vatten, nej nej, en sexa infann sin plats i min hand. Så jävla go. Sen vart det mitt i natten och vi var ett fint och glatt gäng som gick till BK, men där va de kö så vicky fick hämta upp oss så vi fick åka till statoil innan krhamns färden. Tack gumman för skjutsen, du är en ängel.,

Vaknade imorse och mådde faktist hyfsat, måste ha varit vattnet och korven som gjorde det. Kände att guud vad gött att man är ledig idag så man kan ligga och tycka synd om sig själv. hehe. Snackade med emma i tele och hon berättade att annkatrin ringt och frågat om hon kunde jobba, men emma kunde inte, och precis när vi pratar om detta så ringer maxi så jag svarar med ett "Tja, vill du att jag ska jobba?".. AK skrattade åt mig och frågade vilken tid jag ville ha... jag sa att jag ville ha dne tidigare så jag inte skulle hinna bli så bakfull då började hon skratta åt mig och fråga om jag va full fortfarande , jag kunde inte sluta skratta och bara "nej nej, jag är inte full."... Hon bara, "haha, vafan emelie, du ärju full fortfarande!!"... men men, det blev till slut bestämt att jag skulle jobba sen.. Det får väl gå helt enkelt, jag vet ju att dom andra tre galningarna ska göra detsamma så det kommer bli tokbra.

Hanna, Vicky & Linda .. Tack för igår. Kan inte förstå vilka underbara människor ni är. Ni förvånar mig varje gång. Love.

Usch, nu blir det dusch, mat, arbetskläder, Ha det gott.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback