4/2

Musiken.

Åh herregud vad jag har saknat detta. Sitta och bara lyssna på massa skön musik, jag gör ju aldrig det längre :( .. Då när jag köpte nytt hemmabio så glömde jag köpa med en sladd till datorn och snabba jag har inte orkat fixa detta än. Eller ja, köpte en på expert förra veckan men den va för kort. Iallafall, detta har då resulterat i att winamp inte alltför ofta används på min dator längre. Tyvärr. Märker nu när jag dragit igång igen vad jag saknat det. Musik är toppen. Just nu spelas Jason Mraz - Im yours.. helt underbar. Håller på och gör iordning en inflyttningsskiva till kristin (men säg inte det till henne.).. :)

Jobbet idag gick fort som vanligt dessa bra pass, men jag va däremot på sjukt dåligt humör efter det som hänt. Försöker verkligen hålla skenet uppe men det verkar inte gå så bra. Och min plan med att sluta göra "det lilla extra" går inte så bra heller för då blir ju inget gjort. Och tiden går saktare om man inte flänger runt som en höna. Så att så är läget på arbetet nu.

Men efter fick jag min behandling av knäckarn.,. gjorde rätt ont idag, tror det är bra. 
Sen kom kristin och micke och hämtade mig. vi har härjat gött på både mio och jysk, shit alltså, när vi börjar går det inte att sluta.  Till slut hittade hon ett bord iallafall. Som tur va. Sen åkte vi till maxi och handlade, undra hur länge vi va där egentligen.. Jaja, fick iallafall massa bra saker köpta.. :)

Nej ni, nu ska jag fortsätta lyssna på musik. Ha det gott.

Imorn är det semmel-dagen,  MIN dag !! :)
image110

Semlan.

Kommentarer
Postat av: hönan

http://www.youtube.com/watch?v=AdKKg4EFdWw
hittade inte favoriten men väl, jadu efter 1.15 börjar skönsången


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback