7/2 - del2

Tråkigt men kommer bli kul.

Ja, shit vad tråkigt jag har nu. Har längtat som fan efter att ha en kväll för mig själv helt själv men hade nog glömt vad tråkigt det kan va. Och mitt enda sällskap, elisa, har bara legat och sovit hela kvällen så jag har inte ens haft nån jag kan skälla på. Eller gosa med. Men men, vi år mot ljusare tider.

Den här våren kommer gå så himla fort, till att börja med: vart fan tog januari vägen?
Usch saknar redan den här tiden som är nu, känns som den bara springer förbi och jag hinner inte med.
Hmm.. lite framtidsplaner då..

- Börjar träna med Kristin på måndag, kommer bli toppen bra då man måste binda sig på ett år på en gång så det kommer inte finnas några undanflykter att man inte har råd en månad, utan pengarna dras vare sig man vill eller inte så det är bara att gå dit.

- Kanske tar en tripp till Oslo, men hoppas nästan jag håller mig hemma och sparar dom pengarna.

- Påsk och 23 mars James Blunt med chippen i Stockholm, blir nog att vi sover kvar en natt också så vi kan slappa lite. Kommer bli tokbra.

- 14 april Backstreet Boys, Blir en två eller tre dagars stockholmstur igen med kristin. Kan inte bli dåligt.

- Slutet på maj blir det utomlands med brorsan. Vart vet vi inte än, bara jag får flyga,sol & ett annat land så är jag nöjd. Och han är nöjd så länge han får åka nånstans han inte redan vart.

- Sommar, fylla år, lite semester, liseberg, Urval 1, sista rycket.

Så, mina vänner, det är bara att hänga på för här är det fart! :)

Och måste även tillägga att jag ska tokspara pengar för förhoppningsvis drar hela släkten till thailand i januari. Att se mamma på ett flygplan kommer vara helt sjukt kul. Det kommer bli den bästa resan i hela mitt liv.

Och måste även tillägga att det jimmy har gjort gör mig så stolt och detta har jag väntat på i väldigt väldigt många år.

Du & jag, Chippen :)


image50

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback