8/2 - del2

Högskoleprov & choklad.

Har kommit fram till att jag måste göra högsoleprovet. Dels för att de kan finnas en risk att jag inte kommer in på mina betyg. Och dels för att det kan va skönt att helt enkelt ha gjort det. Att få veta vad man kan liksom. Men usch, vad jobbigt, går ju typ inte att plugga till, är ju bara att gå dit och göra det liksom. Men ångrar som fan nu att jag inte gjorde det i gymnasiet, när man fortfarande va igång med plugget och hade koll på sakerna. Har tappat matten något otroligt. Får hoppas jag kan det ändå..

Över till nåt annat, det finns en vecka i månaden när vi tjejer skulle kunna äta flera kilo choklad, och fortfarande njuta av det. Den dagen startar idag.. är så otroligt sugen. Får nog bli en svänga till hemköp sen.

åh vad jag grämer mig för det här med högskoleprovet, fyfan vad tråkigt de kommer bli.

jaja.. nu ska jag fortsätta vila ryggen. tänk om de kunde bli bra nån gång!

Maxi-Love.

image115

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback