8/2 - del3

Bowling eller inte bowling, det är frågan?

Självklart ska jag inte bowla eftersom jag har så sjukt ont i ryggen, men det vore trevligt att bara gå dit och säga hej. Men vettefan om jag orkar alltså. Skönt att bara ligga här också.. Får väl se om hon ringer och tjatar igen.. =)

Hade tänkt försöka få ur mig lite men det tog stopp, vill på ett sätt bara flyga fram 10 år och se vad som hänt, men samtidigt vill jag leva i nuet för det är rätt trevligt nu,.

Blev sjukanmäld inför imorn också, tyckte att de blir lättare för dom att fixa nån redan idag så ja ringde idag. Schysst som jag e. hehe. Men det jobbiga är att jag har en känsla att jag inte får gå utanför dörren när jag är sjukanmäld. Fast bara för att jag har ont i ryggen måste jag ju få göra saker, även fast jag inte pallar att jobba med det. Jävla dilemma det där, vad ska jag göra?

Hoppas ryggen blir perfekt på onsdag när jag ska tillbaka till knäckarn. Jag hoppas verkligen det. Han är bäst.

Emelie.

Kommentarer
Postat av: AnnaIda

När du ändå sjukanmäler dig för ryggen så är du ju inte sjuk som i sjuk utan du har ju ont. som du själv skrev, du kan inte jobba men för det så måste du ju inte sitta hemma. Så ut med dig utan dåligt samvete gumman ;)
och för att svara på det du skrev till mig... du är minst lika modig som mig Emelie, se på dig själv. Hur mycket har du inte klarat av i ditt liv? Jag tror starkt på dig, och jag vet att vad du än tar dig för så klarar du det galant. Det går inte att tycka något illa om dig, så jobb lär du inte ha svårt att få. Och kommer du in på utbildning så är det perfekt, då kan du bara leva livet ett par år till innan det är dags för allvar igen. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback