8/2

Gröt ÄR äckligt.

I 19 år har folk tjatat att jag iallafall ska smaka, men aldrig, en sked med gröt har aldrig ens rört min mun. Det luktar äckligt, edt ser äckligt ut och jag har vetat att det är äckligt. Men iallafall, nu när jag ska börja träna och blir seriös så tänkte jag att ja skulle försöka lära mig äta gröt så jag kan äta det på mornarna. (hatar smörgåsar) Så nu gjorde jag havregrynsgröt, och hade upptinade hallon & mjölk till. Det va vidrigt. Första tuggan gick rätt bra för jag va så inställd på att det skulle vara gott. Andra tuggan gick sämre. Jag ställde ifrån mig skålen och vägrade äta mer, men vuxen som jag är så tog jag ytterligare en tugga för att verkligen bevisa att jag kan.. Då växte det i munnen på mig och jag gav upp. Så, jag har fått i mig tre tuggor gröt sammanlagt i hela mitt 20½ åriga liv, och mer kommer det inte bli. Iallafall inte havregrynsgröt, jag kanske nån gång ska försöka mig på mannagröt eller kanske risgrynsgröt.. Nån gång.

UUÄCK.
(inte min bild)
image114

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback