12/1

Kyckling.

Jag har förut gillat kyckling jätte mycket.. Gjorde ofta kycklingfileér på lite olika sätt.. men senaste tiden bara växer det i munnen när jag tänker på kyckling.. trots detta så gjorde jag en kyckling gryta idag.. svingod.. men efter ett par tuggar började jag känna sådär jobbigt när jag tuggade å kycklingen.. usch.. det som är så nyttigt också.. jaja.. får slänga grytan eller nåt.. vitlöksbröden jag hade till var iallafall goda som vanligt :)

Annars har inte mycket hänt idag. Legat i soffan och slöat och haft dåligt samvete. Men så är det.

försöker varenda jävla gång att ladda upp en bild till varje inlägg men det funkar ju fan inte.. och JA, jag har tagit bort cookies och så vidare.. jävla skit sida.. snart blire nog blogspot istället..

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback