16/1 - del 2

20 frågor.

1. Värsta känslan?
Ångest.
2. Bästa känslan?

Riktig lycka.
3. Din första tanke när du vaknar?

Nu kör vi !!
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Alicia Keys - No One
5. Har du någonsin varit kär?

Absolut.
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

En stor spegel och en snygg fondtapet.
7. Vad har du under sängen?

Rent och snyggt.
8. Ser på?

Bra serier.
9. Lyssnar på?

Backstreet Boys. Blir även en massa James Blunt & Soko.
10. Skriv nått smart!
Det är ingen fråga, men okej jag har 129 i IQ.
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Mina hundar.
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

Oyeeah ;)
13. Vad vill du bli när du blir stor?

Jag är stor. Men när jag blir större så vill jag bli hemmafru.
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Fråga dom.
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Första natten i egen lägenhet.
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Handboll. Då hade jag fått gjort mitt.
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Ingen, då skulle jag ju inte fungera normalt.
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Bestämma över tid & rum.
19. Vad är du beroende av?

Mobilen, cigaretter (men det börjar ge sig nu efter 11 dagar utan nikotin) och även internet.
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Mina bästa vänner, min familj, bra musik & en jävla massa alkohol.

Emelie.


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Du måste vara med i den är tävlingen hos Songbirdie. Jättefint pris!
http://mariavuitton.blogg.se/1200502926_nnu_fler_tvlinar.html#comment

Postat av: Krissan

Oyeaaah ;) Backstreet Boys biljetterna är hemma :D

2008-01-16 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback