16/1

Skratt i solariet.

Imorse vaknade jag.. min tredje dag på mitt förändrade liv.. Har inte ätit något onyttigt nu på två och en halv dag, rekord! Men vafan, hade inte gått ner nåt alls.. Blev arg och drog på mig träningskläderna och drog ut på en morgonpromenad.. Gick och gick och gick, blev bara gladare och gladare, vet inte varför.. Kan det verkligen vara frisk luft som gör en så glad? .. Gick iallafall äntligen förbi Sax n' Cut där Petra jobbar.. beställde mig en klipptid.. på tisdag.. blir perfa då brorsan kommer på onsdag så kommer väl mamma som vanligt ta en sisådär 1734 kort.. :) . Då gäller det ju å va snygg.. Sen hamnade jag i solariet på Meddo, mitt vanliga solarie var ur funktion så det fick bli det andra.. Låg där och då kom James Blunt i örat på mig. Jag bara låg och log, sen fick jag något glädjerus då jag tänkt på vad Hon sa till mig igår.. All beröm jag faktist hade fått.. Och då började jag le jätte stort och ville bara skratta.. Livet är rätt bra nu. Man kommer alltid sakna vissa saker, men det får man sluta tänka på och istället tänka på vad man faktist har.. Jag har Er.

Man har faktist inte så många kort där man skrattar så.

image99

Emelie.

Kommentarer
Postat av: Krissan

Illa bild :P haha.. men man har inte roligare än vad man gör sig :P

2008-01-16 @ 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback