17/1

Riverdance & en extra ledig dag.

"Ja, okej jag jobbar väl åt dig då."
Hur dom än säger det så blir man så glad när saker går som man vill. Tack tack tack Carina !! Tack vare henne så får jag gå på Riverdance ikväll med mamma & fia.. Kommer bli asgrymt :) Jag är så himla glad.

Naturligtvis kommer skammen att jag tagit ledigt för att göra något roligt men jag frågade faktist maria om det va okej för dom. Och de va ju absolut inga problem eftersom jag löste allting själv. Så jag måste slå bort tankarna och bara njuta av den här dagen.

Funderar på att knycka lillebror från dagis vid halv fyra eller nåt sen så han blir lite glad en dag som denna också :) .. Vi får se vad som hinns.. Jag har ju trots allt en ledig dag idag igen, känns konstigt !

Nu ska jag äta frukost. Mmm.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback