20/1

Maxifest kan aldrig bli tråkigt.

Galen kväll igår. Mycket skratt, inga tårar, bra diskussioner. Jag förstår inte hur vi kan ha så roligt ihop när vi egentligen vill spotta på varann efter en hård arbetsdag ;) haha.. Love u.
Sammandrag ur gårdagskvällen då.. Jag stämplade ut 18.31 och cyklade som en tok hem och sen till linda, vi körde förfest vi tjejer sen gick vi till tobbe, härjade, jag, hanna, kristin & tobbe gick före alla andra för dom gick så sakta till statt.. väl inne på statt tyckte vi det tog sån tid för dom så jag ringde madde och då hade alla gått till ankaret för dom hade inte fattat att inte vi va me.. så jag sa till mina vänner att jag skulle fixa tillbaka våra entré pengar.. dom skrattade typ åt mig för det kan man ju aldrig få liksom.. Men eftersom vakten (tänker inte nämna namnet) kände igen mig som vanligt så hjälpte han mig att övertala rami om att vi skulle få pengarna tillbaka, och det fick vi !! haha.. jag fick 400 spänn i handen och vi tackade för oss och gick.. Jag kan inte själv förstå hur jag kan lyckas med något sånt och dom var rätt impade av mig, :) .. Vi stegade iväg till ankaret som jag egentligen hatar men vi livade upp stället som fan, dansade och sjöng. Hela natten. Sen stängde de och vi stod utanför och snackade lite innan det blev för kallt och vi sa hejdå och gick hem.. Ingen efterfest som tur va med tanke på att jag ska jobba ikväll..

På tal om det så gör inte det så mycket faktist,. jag är bara trött och blir ju oftast aldrig dålig så.. Det kommer bli bra. Jag är ju ledig två helger sen ! Den här veckan har jag längtat efter länge... månd tisd slutar jag 14 & 13... tisd kommer vicky hit efter jobbet förmodligen.. onsdag ledig, OCH brorsan kommer hem !!!, torsdag kvällsjobb, freda slutar förhoppningsvis 14.. annars 19... sen ledig helg som sagt.. blir en riktig familjehelg, helt underbart.

Spelade min första långenrad i torsdags och vann 60 spänn, satsade lite mer igår och har vunnit något över 200, ska satsa endel idag och förhoppningsvis dra in över 1000 :)
Ni får veta imorn hur det gick...

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback