2/1

Framtiden är här.

Äntligen !! Nu kör vi !

Livet går riktigt bra nu.. jobbet skulle nog inte kunna gå bättre, festerna skulle inte kunna bli fler, vännerna skulle inte kunna va underbarare, tiden med min familj skulle inte kunna vara mer dyrbar, magkänslan skulle inte kunna vara lättare. Och det känns så skönt. Allt är bra. Äntligen.

Nyår var bra. Jobbade hela dagen, sen körde vi fest, norrgården, galet, ja va nykter.. Men det gjorde faktist inget, som alla andra år så var nyår överskattat även iår. Men det är trevligt. Tolvslaget är alltid en speciell liten kick att allting faktist kan bli snäppetbättre just då. Drog en taxi 00.08. Hem. Jobbade igår 10-18.. fint segt utan kunder, men det gjorde inte så mycket för vi hade rätt kul. Idag har jag nästan varit ledig.. åkte och öppnade butiken vid sju imorse och fick gå hem vid tio då dom var klara med inventeringen. Cyklade direkt till mammas jobb och skulle låna bilen.. jag och vapendragarn emma drog och handlade och sen köpte vi inte pizza och kebab och åkte inte hem till mig och åt det. Vi va absolut inte  mätta efter att ha ätit pizza & kebab inte... Mötte upp tirre och vi tre drog en stadsrunda och inhandlade diverse onödiga saker.. sen hämtade jag barna och drog en snabbis på stan med dom innan vi gick hem till och dom fick rulla negerbollar, tror dom tycker det är jätte kul att va här :) Katten är spännande för dom. Finns bilder från dagen på
http://seemlaan.bilddagboken.se check it out!

2008 kommer bli bästa året ever. :)

Skönt.

image88

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback