22/1

Oddset.

Jag har fastnat för Lången.. råkade vinna två vinster förra veckan så nu kan jag inte sluta... men men, har än så länge bara spelat för pengarna jag vunnit så det är väl ingen fara liksom.. Vore bara så gött att vinna nån tusenlapp så man har lite extra sådär bara :)

Ringde min bror förut och vi gjorde upp att jag ska hämta honom imorgon i karlstad. Jag blir helt nervös bara jag tänker på det nu. Äntligen är han hemma en sväng igen, och jag jobbar bara ett dygn utav dom fyra och ett halvt han är hemma.. Hela helgen är jag ledig, ska bli så gött. Så imorn blir det väl bara umgås och hänga lite, torskväll-fremiddag jobbar jag, sen blir de väl familjekväll fre, så ska vi fira jul på lördag med julbord och julklappar och allt sånt, sen vet jag inte om de blir familjekväll igen eller tokfest. Det får märkas. Jag kommer va där han är.

Ska köpa en toppen julklapp till han och Mona som jag vet att dom vill ha. Det va det enda dom önskade sig och då tänkte jag slå på stort och köpa en riktigt ordentlig. Skriver mer om det när dom fått det så dom inte råkar läsa detta med min vanliga tur. :)

Idag klippte jag mig.. Det är så himla synd att det aldrig kan synas bra på bild hur en frisyr ser ut men ni ska iallaflal få ett smakprov på hur det blev. Pratade lite priser och så med Petra idag och att färga håret hos dom kostar bara 520 så det får nog bli en sån här snart.. why not liksom?

Nu ska jag fortsätta titta på handbolls em i väntan på att vicky kommer hit sen. Mysigt.

Jag gjorde det äntligen.

image101

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback