24/1

11 månader kvar till jul.

Snart händer det igen ;) .. längtar faktist lite, fattar inte folk som längtar efter sommarn, den 'är bara rolig ibland medans jul är det bästa på hela året. Men min tur så ska vi fira jul på lördag eftersom mangan e hemma. Det blir julbord & paket och hela kitet., SKitgött.

Längtar tills imorn klockan 14 (förhoppningsvis) när jag stämplar ut och blir hämtad av brorsan och vi har en lång härlig helg framför oss. Va och handlade förut.. vi va på lidl,systemet & maxi.. sammanlagt köpte vi godis,chips & alkohol för ca 2000.. alltså det är ingen släkthelg vi ska ha, utan en familjehelg.. det är bara vi :) .. fyfa, det ska bli spännande att se hur mkt det finns kvar söndagkväll haha.. helt sjukt.

När vi va på maxi kom jag på att lönespecet hade kommit och sprang upp för att hämta det.. jag vågade inte räkna med för mycket så tänkte ca 9-9500... men nej nej.. över 12000 :)) .. skitgött. Blir nog att betala två hyror så har jag pengar undanlagt liksom.

Nu ska jag åka till jobbet. Ha de.

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback