27/1

Jag hatar stället.

Jag pallar inte Kristinehamn längre. Jag vettefan vad jag ska ta mig till. har en lägenhet som står tom och väntar på mig om jag vill ha den i karlstad. Men vad ska jag göra i karlstad? Plus att då MÅSTE jag köpa mig en bil för jag tänker inte pendla med buss till jobbet. Jag vill inte börja plugga än. Men hade jag gjorde det nu så hade jag flyttat. Men egentligen, vad ska jag göra där? Alla människor jag känner bor ju i kristinehamn. Nej nu överdrev jag, inte alla, men dom flesta. Och det är ett par stycken det... Igår på statt va droppen. Exakt samma människor som sist jag va där i oktober eller när det va. Helt otroligt vad jag hatar stället. Jag ska nog fatta ett snabbt beslut här någon dag hur fan jag ska göra. Får jag en bil nästa vecka så flyttar jag till karlstad. Palla att pendla, men vad gör man.

Igår morse hände något förskräckligt. Gick upp 9 och dammsög för jag fick så dåligt samvete att jag inte gjort det på nån vecka. Så satt jag och dammsög bakom tvättmaskinen när jag bara känner hur det smäller till i ryggen och jag kan inte röra mig. Det va så äckligt. Satt still i samma ställning några minuter och tårarna rann av smärta, kände att jag kanske skulle bli bättre om jag la mig i sängen, så till slut bet jag ihop och blundade och reste mig upp. Varje steg och varje rörelse smärtade otroligt. Visste att jimmy och fia skulle hämta mig runt ca halv ett så det räckte om jag duschade halv tolv-tolv för att få vila så mycket som möjligt. Då helt plötsligt ringde Mona & Magnus och ville att jag skulle följa med på byn. Så jag bad dom komma upp så jag kunde göra mig iordning, Det va bara att bita ihop, Magnus frågade om han skulle knäcka ut ryggen på mig och det fick han. Då kändes det faktist mycket bättre..för stunden. Ryggen fortsatte så hela dagen sen, inte lika illa som just då på morgonen, men ont, det hade jag, Fick ett svinstarkt linement utav mojje som brände värre än skiten vi hade i handbollen. Känner mig nästan lite skinflådd idag, men det gör inge, för det dämpade smärtan endel iallafall. Sen satt vi i soffan och pratade lite och sådär som man brukar med familjen. Rebecca har lärt sig den ramsan man körde när man var liten på ryggen (två skott i ryggen,biten av en häst,blodet sipprar.....osv.) .. så hon satt och gjorde den på fia bredvid mig och jag satt i ett samtal med magnus mittemot, när jag bara känner hur det smäller till för Fredric ska göra samma som rebecca och gör det på mig, jag skriker till och det gör så ont. Fia frågar hur det går och jag börjar gråta av chocken att det helt plötsligt hade gjort så ont. Sen torkade jag tårarna och tog mig lite sprit, sen söp jag bort smärtan och smörjde bara en gång till med linementet. Jävla rygg.

Jag tänkte det att om jag får ur mig allt illa jag har i tankarna nu så kan jag skriva ett superpositivt inlägg sen. Men kan ju skriva redan nu att jag hittade ett par asfina Lacoste skor igår som jag längtat såå efter. Dom har jag nu :)

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback