29/1

Trött.

Syndade igår kväll med chips och cola.. det där med koffein i cola trodde jag va lite skrock, har inte haft en tanke på att det kan va därför jag sovit så dåligt förut.. men inatt förstod jag det.. kunde inte sova nåt alls knappt.. men fick ändå lite vila eftersom jag på senaste tiden blivit en lugnare människa som inte stressar upp mig speciellt mycket över småsaker. Tar det mest lugnt nu fötiden och bara slappnar av. Det är skönt. Var lite trött på jobbet, men det gick jätte bra ändå faktist. Det sitter nästan ordentligt nu det där med att öppna. Skönt.

Men nu ska jag fortsätta titta på Gossip girl och vänta på att få gå coh lägga mig för det svider nästan i ögonen.

Min två favvo storebrorsor...

image104

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback