31/1

1 down 11 to go.

Idag är det sista dagen på första månaden.. det har gått sjuukt fort. Förstår inte att vi är här redan. Förhoppningsvis kommer schemat imorn, jag är så himla nervös. Ingen aning vad det kan bliva av detta.

Men det är inte det jag vill skriva om idag. Idag är en dålig dag. Känner mig lite nere. Dels för att jag börjar känna mig rätt ensam, och dels för att jag önskar att jag visste nu vad jag vill göra med mitt liv. Jag ska försöka börja skriva lite igen... Tror det kan hjälpa mig en lång bit på vägen med mina känslor. Att skriva.
Och sen tror jag att jag ska börja flörta igen. Inte va så rädd. För det är vad den senaste tiden har handlat om, rädsla. Men jag börjar bli redo för att våga släppa in någon på livet nu, hoppas bara någon är redo för mig. Time will tell.

Nu blir det maxi skjorta och iväg till jobbet. Ytterligare 6 timmar ska spenderas på stället.

The rest of your life is a long time, and the rest of your life starts right now.

image107

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback