4/12

Trött dag igår.

Läste bloggen jag skrev igår.. måste ha varit trött..
"FEBRUARI:
Sticker till Oslo i slutet på augusti och shoppar loss på carlings med 40%."
i februari ska jag visst sticka till oslo i slutet på augusti? haha.
Jaja.. jobbade sen, men jordens feber och den värsta huvudvärken jag vart med om. Men men, ingen som kunde stanna åt mig så det var ju bara att jobba vidare.. Ska icke glömmas till nästa gång.

Trots att jag var i mitt allra tröttaste lag efter jobbet igår så ställde jag mig och strök gardiner och hängde upp.. var skönt när det var gjrot och jag fick lägga mig och sova.. Idag har jag också hunnit med endel, har städat och plockat iordning alla kläder som på nåt konstigt sätt hamnat på mitt sovrumsgolv, sen dammsög kag hela lägenheten, sen hängde jag även upp gardiner i sovrummet, känns gött att julen är utstädad nu :) Ikväll ska jag sy gardiner om jag kommer mig för.


Imorn blir det singstar och vin med tjejerna hos mig som sagt.. kommer bli gött som fan.

Men som sagt, nu måste jag sticka, ska va på jobbet om en timme.

image90

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback