7/1

PMS kärring.

lördagen blev super bra.. vi hade skittrevligt verkligen.. singstar och vin och snacks och tjejer vettni, det kan nog inte bli mycket bättre :)


Hela januari kommer va en bra månad, imorn ska vi kolla på videofilmen från lördan hemma hos sandra, på onsdag e de mystjejkväll här med dom vanliga fyra maxitjejerna, till helgen ska jag försöka stänga in mig efter jag jobbar så mycket, nästa helg däremot är det en liten maxifest, jag jobbar dock då med men det gör inge, och sen helgen efter det kommer magnus hem :)


i början på februari sen kommer domen hur mycket timmar det blir på maxi, det kan fan bli allt mellan ett helgschema och 30 tim/veckan.. vi får väl se..


Alltså fiskbullar är inte så mättande som det borde.. eller så åt jag för lite.. men de va två timmar sen så man får väl göra annan mat här om en stund, måste skura och sola också som jag lovat mig själv.. men orka.

Det har inte hänt mycket på 4 år inte.. ;)

image92        image93


i en perfekt värld skulle det vara vi två.

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback