7/12 - del 2

Kräftskivan.

Hej.
Kom nyss över lite bilder på min dator och råkade hamna på kräftskivan vi hade med jobbet den 8e september.. Jag tyckte det kändes så nyss vi hade den.. Men det var tydligen längesen, 4 månader sen ganska exakt. Jag ser verkligen så jävla sliten ut där. Ful hårfärg, dålig sminkning och så vidare.. varför?

Jag kom även då att tänka på att jag endast hade jobbat en vecka när denna fest va, men jag trodde det va långt efter den sjukskrivningen. Vad konstigt att jag känner så. Jag brukar ju ha sån bra koll på tider och ha på känn när, hur & var saker inträffade.. självklart har jag också fel en del gånger men oftast inte, det är min grej liksom. Så, här sitter jag.. Trodde verkligen att festen va långt efter detta och trodde även att festen var ganska nyss.. varför?

Fattar heller inte hur man kan misslyckas och lyckas så med sminkning från gång till gång.. och att man kan se så olika ut på kort.. endel kort kan jag ärligt säga att jag blir rätt bra på, men många ser helt konstiga ut, varför gör dom det när det inte är den personen jag ser i spegeln?.. varför?

Har mycket frågor idag.. har mycket mer jag egentligen vill skriva här men vet att det är alldeles för många nyfikna människor som är inne på bloggen.. vilket iofs e kul :)

Här ska det då egentligen vara en bild från den kräftskivan.. Men jag känner inte idag för att visa upp den sidan utav mig själv.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback