8/1

Kan man vara för ful för att gifta sig?

Den tanken slog mig idag när jag satt på cykeln i spöregn påväg hem från jobbet.. jag började tänkte på folk jag känt genom livat och försökt föreställa mig dom i bröllopsklänning.. endel gick det bara inte att få in i bilden. Nu menar jag inte att nån av dom jag känt är ful, men endel passar bara inte in i en sån bild. Kanske för att man är annorlunda mot hur en brud ska bete sig eller att man helt enkelt inte passar i vitt. Jag vet inte, den dagen jag står där kommer jag inte tro det själv. Jag tror iofs inte jag kommer hamna där heller, tror inte tillräckligt mycket på evig kärlek och jag tror inte jag skulle våga. Jag är en ångrare.

För övrigt så har dagen varit trött.. sov ingenting inatt, började sju, hade trevligt på jobet som vanligt, sen äntligen slutade jag ett så jag fick ta racern hem och slappa på soffan. Sen ska jag dra på mig något anständigare och gå till sandra för att kika på filmen som spelades in här i lördags.. usch, farligt.. haha.. funderar på att göra negerbollar för jag är jätte sugen på det.. men tror inte jag orkar..

Trött emelie alltså..

Petter ft Säkert - Logiskt.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback