10/7

Sitter här och torsdags-filosoferar lite.

Satt inne på facebook och tittade på lite bilder, mer specifikt på Sandras bilder från helgen. På gänget. Alla mina tjejer och grabbar samlade, utom jag då eftersom jag va med mina älskade maxitjejer då.. Iallafall, ett leende smög sig fram på mina läppar och jag kom fram till att jag hamnat i ett underbart gäng. Det händer alltid NÅT! Samtidigt kan man välja att bara va hemma en kväll, utan att må dåligt över det. För man vet att nästa dag, eller nästa helg kan man va med och ha minst lika roligt som dom hade last time. Jag vet inte riktigt vad jag vill få fram med det här inlägget men typ något som att jag är glad att jag hamnat där jag är idag. Ni är bäst!


Igår då..., Fattade inte vad som hände när klockan ringde vid 7 men det va ju dags för jobb igen, så jag slet mig ur sängen och drog iväg, jag trivs faktist väldigt bra på jobbet nu. Har blivit trevligare mot kunderna igen, lägger ner lite extra tid och arbete på sånt som ska bli gjort, har helt enkelt slutat klaga. Okej, jag har bara jobbat två långa dagar än så länge men jag har en känsla att det kommer hålla i sig :)

Efter jobbet åkte jag hem och lagade en massa mat, resulterade i 6 matlådor, perfekt! Tirre hade pratat på om vi skulle dra över till rixfm festivalen, men jag va såå sliten. Men jag ryckte upp mig, slängde på lite smink och gick bort till henne. Hon, jag, chriffe, nina & micke drog över. Vi hamnade på en uteservering och hade det hur bra som helst. Satt två äldre par i bordet bredvid och dom va sjukt roliga! haha fan va vi skratta., Fyllan kröp sig på och vi mötte upp sandra och dom för en cider på Score! Vid halv två draget tog vi bilen hem, endel av oss spydde på bilen, andra köpte ett sexpack och satt i gungorna i järnvägsparken halva natten. Är lagomt sliten idag, kan väl inte direkt säga att det är en dröm att jobba hela kvällen sen men det är bara att göra liksom.

Nu ska jag diska, lägga mig soffan och sen åka till jobbet. Ha de bra allihop!

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback