12/7

Jobb-lördag.

Japp idag kör vi 11.45-19.30... är väl inte direkt drömmen men det blir rätt bra pengar och nedräkningen har ju faktist börjat. Har märkt dom senaste dagarna att jag trivs ganska bra på jobbet ändå, men nu när man ser slutet på tunneln så kan jag inte förstå vart ifrån jag har fått motivationen till att jobba jämt annars? Igår va det tre styckna sm gjorde sin sista dag på maxi, känns som jag redan har skrivit om det? Men jag tror inte det? Iallafall, grattade dom alla och förstår lyckoruset dom lär ha haft när dom stämplade ut.. Fem veckor kvar.... fast jag kommer ju inte sluta helt men nu under hösten kommer jag i princip inte kunna jobba nånting överhuvudtaget eftersom jag tjänat för mycket pengar så det blir ju nästan lite som att jag slutar..

Nu hinnerjag inte skriva mer för jag måste sticka, men på tisdag ska jag och K till Liseberg!! Jeay!! :)



Emelie.

Kommentarer
Postat av: Annaida

vilka gjorde sista dagen? hänger inte med längree :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback