13/7

05.00 - uppstigning!

Ytterligare en arbetsdag har passerat med tidig morgon och mysiga morgonrutiner. Jag kom fram till imorse att söndags-öppning är det allra bästa passet man kan ha utav alla möjliga. Trodde aldrig jag skulle säga så om att gå upp klockan 5 en söndag, men det är verkligen så. Gick skitbra på jobbet idag, och slutade rätt tidigt.

Nu ska jag ner och möta L för vi ska på Madicken, wieho! Pilutta dej pilutta dej! Myyyys! Haha vilket bra humör jag e på idag, :)
Kom på värsta smarta idén förut, jag och K ska göra en varsin mugg med ett foto på oss på poch ha som kaffe muggar på jobbet, haha gud vad alla kommer störa sig :)) Eller iallafall kommentera det.

Jaja, nu ska jag dra. Ha det bra gott folk.



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback