15/7

Viktig händelse.

Kom just på en ganska rolig grej som hände i fredags eftermiddag. Efter en ganska hård arbetsdag så hade jag & Emma bestämt oss för att gå till coop och handla lite gott. När vi handlat klart så skulle E sätta på sig ett plåster för hon hade fått skavsår (om jag inte minns fel?). Iallafall, hon satte sig på en bänk som finns på väg mot utgången och jag stod bredvid för att vänta. Jag passade på att ta upp en cigg så länge och stoppade dne i munnen och tände eld på tändare, när det va ca 1 mm mellan lågan och min cigarett så kom jag på att jag va inne på cooop! What? Liksom... Är man lite trött i huvet då eller? haha.


Kan lika gärna nämna en till sån konstig grej som faktist hände samma dag... På jobbet så har vi ju ett postrum, där lägger vi brev osv som kunder ska skicka i två boxar, över dom boxarna på en hylla så har vi rekade brev som vi fått in från posten och som ska delas ut till kunder, dom ska alltså förvaras inlåsta i den vita boxen tills kund+legitmation dyker upp. Iallafall, stog och plocka ner breven som skulle skickas iväg i en stor postsäck som posten hämtar på kvällen, samtidigt står jag och pratar med Pernilla. När breven är slut tittar jag upp mot hyllan, ner i säcken, upp mot hyllan igen, tittar på P, blir fundersam.. frågar henne "såg du vad jag just gjorde?".. Hon tittar länge och lite småbekymrat på mig och även hon kommer just på vad jag gjort.. "är du lite trött emelie?".. Jag hade låst upp rek-lådan och lagt i alla dom breven i en säck... fatta att det va typ 30-40 brev och dom ska stå i nummerordning, jag började nästan gråta för jag va så trött i huvet. Men det va bara att ta tag i saken och börja sortera... Tur jag skulle gå hem efter en stund.

Jaani, vissa trötta dagar har man nog...

Emelie.

Kommentarer
Postat av: emma

haha snacka om trött du skre fel datum i rubriken det är 14.de idag :)

2008-07-14 @ 20:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback