16/7

Slitdag på jobbet.

men det gör inget, för det va tobaksleverans och det är bland det roligaste som man kan göra på maxi. Plocka plocka plocka :) Men stressigt som fan... det är det verkligen.
Vet inte hur många gånger jag har hört saker som "så, du lever, vad skönt.", "va ni nära igår eller?"... osv idag.. En hel del som tydligen hade varit lite oroliga på jobbet... Känns bra att man har sånna arbetskamrater. Dom är guld värda. Fatta att jag ska sluta :(

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, är helt utpumpad, skulle behöva städa nån dag men jag orkar verkligen inte. Mår dåligt när det ser ut som det gör här hemma. Jämfört med andra har jag jävligt städat, men det är inte tillräckligt för att jag ska känna mig hemma. Jag vill ha cleant, inte en grej framme och rena golv. Då är jag nöjd. Diskad disk behöver jag itne enes nämna för det finns aldrig disk hos mig :) Okej, nu gör vi en deal.. Om jag får sluta 13 imorn som jag har på schema så ska jag städa minst två timmar här hemma, men får jag jobba över flera timmar som dom tydligen har bestämt att jag gott kan göra så får vi se om jag orkar städa.... Bra där semmelbullen!

Godnatt och sov så gott. Fyra veckor kvar....

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback