1/7

Vill egentligen bara säga en sak.

Jag kan redan nu börja sakna tiden som är nu, så rolig är den. Jag förundras varje dag över vad lyckligt lottad jag är. Alla minnen som vi skapar, jag kan tänka mig vad vi sitter och säger om ett halvår. "Kommer du ihåg den där dagen när vi va på ikea och sen drack vi vin och pratade gamla minnen." Något sådant kommer det låta, om jag kommer minnas det som igår. Jag försöker suga in varje ögonblick av stunderna som passerar. Jag försöker betrakta er och förstå att ni sitter vid min sida, vid min sida. Hur hamnade jag här? Vad har jag gjort för att förtjäna er? Vad har ni gjort för att förtjäna mig? Ha..ha... Det var bara detta jag ville få sagt. Nu ska jag borsta tänderna och gå och sova.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback