17/7

I Have A Dream.

Jag kan tänka på dig ibland. Jag kan se ett kort framför mig på oss och föreställa mig framtiden. Jag kan låta tankarna sorla iväg och drömma mig bort. Jag kan se hur vi gör olika saker. Sida vid sida. I have a dream. Jag vaknar varje morgon och hoppas att du ska ligga bredvid mig. Jag kan ibland fundera över när det kommer hända. Jag kan sjunga en sång och hoppas på att du en dag sjunger den med mig. En dag kommer det bli vi. Det vet jag.

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
Ill cross the stream - I have a dream


Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback