19/7

Lyckliga jag.

Förutom huvudvärk och en jävla hunger så är livet riktigt bra för tillfället.. Igår kom röva hit  på kvällen och vi satt och tjata och drack lite, sen kom madde, mongo, annsofie, kristin... riktigt trevligt... Jag gjorde en drink i en liter tillbringare, mmm gott :) Det slutade med att jag, madde och ansi gick på ankaret... det va faktist rätt trevligt.. ELler ja, VI hade ju roligt ia =) hahaha... "Maddeee!! Det stårn en killleeeee bakom dig!!!!!"hahahahaha... och.. för er som inte varit på ankaret måste jag bara beskriva en sak, tjejer och killar delar toalett, det är samma för alla.. Så finns det en dörr man går in så är det en liten issoar och en dörr till till en vanlig toa... Och alla andra toaletter va upptagna så jag och madde gick in på den toan.. problemet är att när vi skulle gå ut så står det ju två killar och kissar i pissoaren så vi kommer inte ut., vi låser in oss och bryter ihop av gapskrattt.. haha så jävla roligt.. vi tänkte vänta ut dom och satte oss och tog ite kort och sminkade oss så länge (inne på en sunkig jävla toalett!) .. Men det bara kom fler och fler killar så till slut sket vi i dom och jag skrek "nu kommer vi ut!" ..."gör det, det står två k*kar här och väntar på er.." hahahaha fan va vi skratta, vilka störda människor det finns! Fatta sen när vi skulle förklara detta för ansi.. fulla och glada och skrattiga och flamsiga.. undra om hon fatta nåt överhuvudtaget? haha.. jaja, nu ska ja försöka ta mig ur sängen och äta nåt.. superhungrig.. Ikväll smäller det!

Ha en bra helg

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback