20/7 - del2

Vem är din bäste vän?

Emma.
Vem älskar du?

Mina närmaste.

Vem hade du senast sex med?

Nån tonåring.

Vem vill du bli full med?
Nån rolig komiker, fatta vad man skulle garva. Björn kanske?

Vem är den bästa artisten?
Det finns fem. Kevin, AJ, Brian, Nick & Howie.

Vem pratade du senast i telefon med?

Hmm.. Emma?

Vem har du en liten crush i?

Det är olika varje vecka.
Vem är snyggast i världen?

Nicole Scherzinger

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min mamma.

Vem är snällast i världen?

Annie. Hon har nog aldrig varit elak mot nån. (Inte för att mina vänner brukar va elaka, haha)
Vem vill du prata med?
Britney Spears, be henne ta tag i saker & ting.

Vem sov du med senast?

Elisa.

Vem såg du full senast?

Hmm, den sista jag såg igår va nog Erik.

Vem vet allt om dig?

Ingen

Vem kysste du senast?

*Censur*

Vem kramade du senast?
Massa folk igår.

Vem kan berätta allt för dig?

Det hoppas jag alla mina närmaste kan.

Vem kan du berätta allt för?

Sofia & Emma.
Vem hatar du?
Han som tog ifrån mig min barndom.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback