20/7

Älskade regniga söndag!

När man hör regnet smattra mot fönsterblecket går det inte att göra annat än att le. Så himlans mysigt.

Har haft en riktigt bra helg, en hel del alkohol och en massa skratt. Har en mening som starkt etsats fast på min hjärna, FFL elle??? hahaha... Går inte att sluta, jag lovar, jag har försökt. Orkar inte skriva så mycket mer, ville bara berätta att helgen va bra. Bilder finns på facebook :) Imorn är det dags för jobb igen! Men är ledig tisdag så detkänns inte alltför tungt, blir värre from onsdag sen när jag inte e ledig på ett tag igen.. Tjejerna prata på Gustavsvik på tisdag, men jag vet inte riktigt.. Tror jag behöver en dag hemma. Bara va.

Nu ska jag plocka lite. Ha det bra.

Love this picture!



Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback