21/7

Schemat kan fan inte bli bättre !!

Idag damp det ner ett välkomstbrev från Kau i min brevlåda.. Äntligen fick jag kurskoden så jag kunde gå in och kika på mitt schema.. Första delen av kursen befinner jag mig i skolan tis&tors 13-16... endast! och andra delen av kursen typ tis,ons,tors 10-12... Hmm HUR ska jag orka ha så mycket fritid?? haha fyfan vad gött det ska bli. Fick även nollningsschemat, kommer bli skitkul!! Eller som jag annars skulle ha sagt, sjuuukt kul ! :) Fatta vad jag längtar! 3½ vecka kvar på jobbet nu, det går fortare än jag trodde. Ska försöka njuta så mycket som möjligt av att jobba på maxi och få umgås med arbetskamraterna varje dag, snart är det faktist nästan slut. Den 27e augusti åker jag iväg med vilt främmande människor till brunskog för att umgås, dricka, grilla, ha aktiviteter.. Hur crazy låter inte det egentligen? Men i en nollningsvecka är det helt normalt, konstigt det där :)

Nej ni, jag får ont i magen om jag sitter här och tänker mer på det, för jag vill va där nu! Så istället drar jag på mig den röda välkända pikén och tar cykeln till jobbet. Ha en fin dag!

Synd att tiden hamnade där, annars hade det har varit det finaste kortet EVER på oss.



Emelie.

Kommentarer
Postat av: emma

men du är min tid

2008-07-21 @ 23:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback