23/7

Onsdag.

Dagen började inte sådär jätte bra... Vaknade 06.00 av att klockan ringde, "oh no..", mådde skitkasst.. Ont i magen och mådde illa... Men eftersom jag skulle va först på plats i kassan va det bara att pallra sig upp.. försökte äta frukost, gick sådär... Kom till jobbet och sa att jag mådde illa så dom började försöka ringa in nån i mitt ställe.. Dom lyckades inte så bra och jag fick en magtablett utav viola, trodde inte att det skulle hjälpa ett dugg men vid typ tio-elva så mådde jag jätte bra och sa till dom att dom kunde sluta få tag på nån för jag mådde bättre... jag hade förberett tobaksplocket jätte bra och när det väl va dags för det så gick et smidigt och lätt, självklart stressigt, men KUL :)  Fick sluta i rätt tid idag till och med, händer inte ofta... Hade tänkt ha mig en mysig hemmakväll och bara ta det lugnt.. Tills emma skrev "ska du och jag supa oss fulla?"... så hon kom hit, och annie kom, och mysigt blev det.. sen körde niclas oss ut till skärgårn så satt vi där i solnedgången en stund.. supermysigt.. Livet är att bra ibland! :)

Nu ska jag lägga mig och försöka hålla mig vaken såpass så jag kan läsa ut min bok.. Såå bra.
Ta hand om er.
Sjuukt nervös för barcelona resan, men det ordnar sig.. !

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback