24/7

Tacksam.

Idag är en tacksamhetsdag. Har en glad känsla inom mig. Satt just och tittade på en film
Emma lagt upp på sin blogg. Och jag bara satt och log stort hela filmen. Gillar verkligen vart vi hamnat. Det är svårt att inte vara tacksam tycker jag.

Nu ska jag fortsätta hänga i soffan, jag vet att solen gassar ute men jag ska iväg och jobba om ett tag och det blir bara träligare om man väl får smaka på solen. Då är det bättre att missa det helt :)
Typiskt att det skulle bli sånt här väder just denna vecka när jag har gris-passen... HELA VECKAN & HELGEN! Jaja, pengar pengar pengar.....

Du gör mig lugn. Har i alla tider haft problem med att sova till och från, men jag har sovit mig igenom hela nätterna senaste tiden. Jag vet inte vad det kan vara, jag bara känner mig så lugn i kroppen. Känns skönt. Pratade lite med Johanna igår om Barcelona resan, för jag upptäckte att den flygplatsen vi landar på ligger i en annan stad, en stad en bit från Barcelona, så jag blev lite såhär "jahopp-hur-ska-vi-lyckas-med-detta-nu-då?", men hon lovade att hon skulle hjälpa mig/oss med allt. Så det löser sig helt enkelt. Om en månad har jag klarat det och är hemma igen:) Haha inte många som ska resa bort som går och längtar efter att ha kommit hem haha. Men sån är jag jämt, det är kul att komma iväg, men desto roligare att komma hem. Hehe. Måste fan skaffa kattvakt också! Funderar på om man ska ha två så det slipper va en som måste gå hit fem ggr... men egentligen, nån måste väl vilja hjälpa mig? det handlar om att kanske gå hit tre-fyra gånger under loppet av fem dagar, för att se så hon lever och klappa lite på henne. Maten kommer räcka för hon har ju stora skålar nu :) Vattnet måste dock bytas. Jaja, det löser sig.



Ha det gott, igelkott.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback