25/7 - del2

MATUPPROR!

Jag hoppas att det inte bara är jag reagerat på att dom äldre här i Sverige får leva på gamla kokta kalla potatisar och torra köttbullar utan smak. Jag är övertygad om att ni är fler med mig som tycker att barn, sjuka & pensionärer som betalat skatt hela livet och även nu betalar för maten ska få ordentlig mat. Dom säger att det handlar om ekonomi, men helt ärligt vet jag att det finns fler med mig som vet att det inte är många kronor mer det handlar om. Hörde på nyhetsmorgon imorse så pratade dom om detta och uppmanade till att man skulle skriva under en protestlista här på internet.

Jag tycker det känns bra att vi äntligen kan vara med och försöka påverka, i dagens läge har endast 25000 utav Sveriges befolkning på ca 9 miljoner skrivit på, kom igen, häng på du också! Skriv under
här. 
Inget mer än ditt namn behövs, låt 1 minut utav ditt liv gå till att hjälpa folk att få bra mat.

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback