25/7

Oj, är klockan så mycket?

Kristin va inne på jobbet förut, vi blev lite sugna på en skärgårdscig efter att jag skulle sluta så sagt och gort så hämtade hon mig kvart över elva. Jobbet idag gick super fort, tittade knappt på klockan en enda gång, börjar känna att jag inte vill sluta. Finns så mycket jag kommer sakna med det, har bara tre stängningar kvar. Det känns jätte konstigt. Jag vet att jag gnällt endel över jobbet senaste tiden men innerst inne så älskar jag stället. Människorna, stämningen, allt. Det finns inte ett enda ställe på jorden som kommer kunna ge mig det som maxi har gett mig. Jaja, nu är jag på väg mot stora världen och det är bara att hoppas på att jag håller. Iallafall... Vi åkte ut i skärgårn, la oss på en brygga vid café pärlan och tittade upp mot stjärnorna, det va så fint. Vi körde replikerna ur Lejonkungen och skrattade lite, det va bara en sån härlig känsla. Vattnets kluckande och enkelt torsdagsprat. Efter kanske en timme åkte vi in mot stan och tog en sista cig vid bankomaten nedanför mig, vi stod kvar ett tag och bara hängde. Då glider det förbi en Mustang och K bara "en mustang!".. Jag tykcte det såg ut som Koffan som körde (fråga mig inte hur jag såg det eftersom de va mörkt, det gick fort och han satt på fel sida).. Men iaf, jag ringde upp honom och givetvis va det han! Så dom kom och hängde lite med oss. Trevligt. Vid ett eller nåt så åkte dom och jag och K sa godnatt. Det blev trevliga två timmar.

Imorn är de fredag, löningsfredag dessutom, kommer förmodligen inte palla utgång då vi är underbemannat i förbutiken och jag jobbar hela eftermiddan/kvällen nästan.. Men vi får se, skit trött eller tog taggad... Nåt blire. Ska iaf träffa emma efter jobbet.

Ska förresten ha en No-spending månad nu... Kommer bli skitsvårt men har man bestämt sig så har man.. Måste spara !!

Godnatt och sov gott, somnade förresten ifrån boken igår så vi får se om jag håller mig vaken dom sista 40 sidorna ikväll.. Hoppas de!

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback