27/7

Imorn är det äntligen helg för semlans del!

Har jobbat som en idiot hela helgen, men jag tar igen allt imorn. Slutar 13 och blir då upphämtad med en båt utav brorsan, vi ska tillbringa eftermiddag/kvällen i stugan och grilla, dricka, bada och bara hänga.. Jag vet inte riktigt hur många vi blir men några från fias släkt och sådär också vad jag fattat som.. Kommer bli skitgött.. sover kvar och glassar på tisdan sen också.. Längtar!! Är även ledig helgen sen som kommer så det blir också jättebra..

Orkar inte skriva mer, är så himla trött i huvet så jag vet knappt vad jag heter idag, ska upp klockan 5 imorn och jobba också..

Ha de bra.. Idag fyller jag 21,8333333333333333333333333333333333333 år :)

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback