3/7

Ursäkta dålig uppdatering...

Har inte direkt haft varken tid eller ork att sitta här och skriva... solen har stekt i flera dagar nu och man har passat på att grilla sig.. Igår va jag & emma ute i båten hela dagen och umgicks med hennes mamma & kent, skit trevligt. Mycket roliga händelser inträffade också, bl.a. en förarstol i vitt skinn flög över bord och rakt ner i vattnet pga av en fartdåre. Men maria va snabb i och drog upp den ur vattnet, annars hade det nog inte varit en lika rolig händelse.. Kan gissa mig till att en såndär stoljävel inte är speciellt billig... På tal om det måste jag skryta lite å emma vägnar.. fatta att hennes morsa har en båt för nästan en miljon som det dessutom står "yacht" på.. fyfan va gött ! :)

Sen kom vi hem vid typ sex lr nåt, vilade lite gjorde iordning mig, vi möttes upp och drog till emelie röva, rebecca va där och vi fyra satt och spelade ölspel (som totalt ballade ur, hahaha roligare människor får man leta efter).. sen körde vi charader... att se rebecca göra en helikopter va nästan lika coolt som att alla vi fyra gjorde sax exakt samtidigt under en klunsning... (även kallat sten, sax, påse.... ) Efter något för mycket vinglas och mycket skratt senare så tog vi cyklarna hem till robban, satt lite folk där och myste till musik med öl i handen.  jättemysigt.

Imorse vaknade jag av att alarmet ringde klockan nio... "vafan??!"... tankarna började snurra... vad är det för dag? är jag bakfull? ska jag jobba? Är det säkert att det inte är söndag? Men ärligt talat, varför ringer alarmet? ... Efter nån minut i chock kom jag på att vi skulle dra ut i tirres stuga :) pjuh! Vi åkte vid nio och har legat där ute hela dagen, vi har badat och skrattat och lekt och grillat.. det har varit en toppendag!! Man är skitsliten nu, men det är det värt... tack tirre, rebecca och emma för en superdag!

Nu ska jag plocka ur tvättmaskin och sen diska, efter det ska jag förhoppningsvis bara ligga i soffan resten av kvällen.. det behövs kan jag säga. Ha det bra!

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback