6/7

Känner mig bortglömd och ångestfylld.

Vilken jävla skitdag.
önskar att jag aldrig hade vaknat idag.
längtar fyra år frammåt när allt börjat ordna upp sig.
jag vill inte vara kvar här.
vill inte andas luften ni lämnar åt mig.
vill inte dra på mig en röd skjorta klockan 5 tisdag morgon.
det finns inget att längta efter.
hoppades att jag aldrig mer skulle känna såhär.
ge mig ett glädjefyllt liv.
sluta skrika på mig och se över dig själv.


dags att spela hög musik och luta sig bakåt i fåtöljen.
Vi hörs en annan dag när humöret kommit tillbaka.

Emelie.

Kommentarer
Postat av: Annie86

Men gumsan då! Ja livet kan kännas trist när det är dags för arbete och slit igen, men ganska snart brukar det ju kännas helt okej. Och snart så är det bara plugg och tentor som kommer att bekymra dig:) Förresten, fanns det några kvarglömda nycklar hos dig från igår? Puss & Kram!

2008-07-06 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback