7/7

Humöret är tillbaka!

Tack :)
Hade visst ingen bra dag igår, men sånna måste man få ha ibland.. idag känns allt lite lättare, jag tänker på saker annorlunda. Dels detta med jobbet, börjar ju imorn igen efter ha haft semester till och från sen i slutet på maj, känns ruttet. Men så stog jag nyss i badrummet och tittade mig i spegeln, ett stort leende uppenbarade sig över mitt ansikte, det är bara 6 ½ vecka kvar !!!!!! För att få mig själv att förstå hur kort tid det va kvar började jag räkna upp saker inne i huvet för mig själv, tex så kommer jag bara hinna ha pms/ mens en gång till på jobbet, det kommer bara en löning till innan det är slut, det är endaste TRE helger att jobba kvar (okej, jag ska jobba helger även sen när skolan börjat fast komme rinte kunna jobba varannan eftersom ja känner för mycket pengar, konstigt system det där...) osv osv... Så nu börjar jag nog förstå att det finns en ände :) Jag kan ännu inte säga 100% säkert att jag kommer in MEN.. jag va inne och kikade på vhs igår och det är tydligen bara 57 st som sökt programmet i första hand, det framgår ingenstans hur många som kommer in men förra året antog dom 70 st och året innan 80 st. och vad jag förstod på annie så blir det definitivt inte mindre iår... vore konstigt om jag inte kom in, och gör jag inte det så sticker jag och gör nåt annat... det finns ett slut!!

Nu ska jag lägga en sista touch med mascaran sen ska jag möta linda (oj, nu precis plinga hon på dörrn! :) ) ... hörs då!

E´melie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback