12/6

Juni alltså..

Det går så himla fort nu. Sommaren har dragit igång med stormfart och det är nästan lite svårt att hinna med ibland, men det kommer :) Idag vaknade jag av ett samtal från jimmy att han och magnus (!!) skulle komma hit på en kaffe, riktigt trevligt att träffa störstebror. Det blev bara en timme, men ibland räcker det.. Bara att få kramas lite och säga hej är skönt. Han kommer igen nästa fredag så då blir det väl lite mer quality-time. Idag är exakt en vecka kvar till semester igen.. Jobbar alla dagar utom söndag.. lite tråkigt, men det är bara en vecka det handlar om. Sen är jag ledig 2 ½ vecka!! Sen jobbar jag 6½.. ledig en vecka (då kanske det blir en syskon-resa till paris).. och måndagen efter det börjar skolan (om jag kommer in, annars vettefan vart livet tar mig, oslo kanske??)

Nu ska jag prova outfit för imorn, lördagens är redan klar.. men morgondagens känns tveksam, blir det varmt eller kallt liksom? Efter klädprovning ska jag till banken och sen ska jag nog kila bort till emma en svänga och tjata lite.. Klarar inte att sitta hemma till halv sex när jag ska till jobbet, varför varför varför ska man börja SÅ sent?? 18-23.15 liksom.. onormalt.

Men men, jag har ett jobb, jag har ett liv, jag har vänner. Le och va glad ;)

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback