13/6

En känslosam dag.

Detta kommer bli ett kort inlägg för jag har nymålade naglar och jag vill inte att dom förstörs mer än nödvändigt inför imorn.

Började dagen med att gäspa efter ca 5-6 timmars sömn, dags att gå till jobbet igen! Ska inte klaga så mycket faktist för dagen på jobbet gick ganska fort ändå... Direkt hem vid tre och bytte om, mötte upp tjejerna på stan och gick hem till emelie. Efter en liten stund dök våran älskade student upp! Åh, så fin. Åh vi va så avundsjuka på henne. Mingel mingel, sen öppnade hon paket.. Hon blev riktigt nöjd över kortet jag gjort åt henne :) Sen hade hon fått något litet brev utav Lovisa.. Här brast det, hon började storgråta, vi grät också. Alla bara stog och grät. Min lilla vän, du lämnar oss om två dagar :( .. Men jag är glad för hennes skull, det är det här hon vill och hon vet att vi står bakom och stöttar henne. Bara hon inte glömmer oss! Ett stort grattis till min LORT iallafall, nu äntligen är det gjort !!!!!
Efter detta stack jag på fotboll med kristin, ölme hade derby.. Men det va lite småtråkigt tyckte hon så vi stack i halvlek.. tog några varv med bilen sen mötte jag upp sandra cae och emelie S för att gå upp en snabbis till lovisa.. när dom sen gick vidare till nästa fest gick jag hem. Mötte tre blåklädda grabbar vid porten och det blev en trång hissfärd hehe. Dom e roliga dom där alltså :) Jag gick in till mig, och sen dess har jag suttit här och varvat ner. Är lite ledsen för att man aldrig mer kommer ta studenten... men men, man har ju gjort det en gång iallafall! Om tre år blir det förhoppningsvis ett jävla kalas, examen-kalas !!! :)

Nej, nu ska jag i säng.. imorn blir det jobb, sen snabbt ombyte igen, maxi-sommar-fest på G!!!!

L,P&U.
Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback