15/6

Maxi sommarfest!

Jag kommer int ekunna förklara för er ordentligt hur jag känner just nu. Men det är en otrolig glädje. Tänk er att alltid känna som en liten panik i kroppen (sådär som jag har kvar i mig).. Och så bygger ni upp en större panik inför stora fester för att du VET att du måste va där, och det är där paniken ligger. DU går och är orolig för att du ska få panik under festen, ja ni kanske börjar förstå vart jag vill komma. Så har iallafall jag gjort i flera dagar nu innan festen, men det märkliga är att hela dagen igår va en sån där dag när man aldrig mått bättre. Jag va avslappnad, glad, festsugen, allt bara va sådär tipp topp som det kan va bara ibland. Kom ut till festen runt 18, sist naturligtvis. hehe. Åh vi hade så himla kul !! Började med en tipspromenad med frågor om våran butik a.la. "Vilket påstående stämmer angående leksaksbilarna vid kassorna?" och "Hur många larmbågar finns det vid ingångarna?" ... Sånt där som vi ser varje dag men när man stod där så hade man fan ingen aning.. Iallafall.. det fortsatte med andra lekar som va sjukt roliga och mitt lag vann förstås varenda gren!!!! :) Inte så svårt när man har dom bästa med sig liksom.. När vi satt vid vårat bord kom vi underfund med att både jag, Hanna & kristin hade med oss en varsin bag in box utav samma sorts vin. Haha, såg rätt kul ut när vi ställde upp dom efter linjen på vårat bord. Kort kommer! Sen blev det käk , tack mästerkockarna Johan & Per. Riktigt gott. Nu orkar jag inte skriva så mycket mer men jag kanske ska nämna att JAG VANN tipspromenaden!! Då kan ni ju tänkare att mina motståndare va allt från livschef till handlare till avdelningschefer osv med folk som jobbat där i tiotals mer år än mig, så det kändes riktigt kul att ta den segern :) Vann en grill från Weber, verkar va rätt dyr så den ska ligga nerpackad tills jag bor på nåt bra ställe, fick även grillgrejer till den typ vante, förkläde, hmm vad va de mer? har inte tittat så noga faktist.. Vet ialalfall att det va ett retro salt/pepparkarset.. Ser ut som Heinz ketchupflaskor, skitcoola. Men nu ska jag sluta plöddra om mina nya fina grejer.. Ska kolla på videofilmen från igår, riktigt kul med videokamera, tur jag har emma i min närhet! :)

TACK ALLA UNDERBARA MAXIVÄNNER FÖR YTTERLIGARE EN LYCKAD FEST!

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback