1/6

*Ring ring*

Jag (sjunger) : - "Gomorron, gomorron!!!!"
Fia: - "Heeej.. är DU vaken?"
Jag: - "Vaken?? Jag är FULL!!"
hahaha...

MÖHIPPA!!!
Har velat skriva om detta i flera dar för det är detta som gjort mig så upptagen, planeringen utav min mammas möhippa.. Men eftersom hon läser denna ibland så har jag inte kunnat skriva om det, men nu vet ni iallafall vad jag har ägnat min första lediga vecka åt :)

Det blev så himla lyckat, eliten utav eliten va vi igår.. så jävla kul. Alla va fulla och glada och mammas min när vi kom in i hennes kök för kidnappningen.. har aldrig sett en så chockad människa.. haha hon va helt förstörd.. kul kul..

orkar inte skriva mer nu, men ni ska veta att det blev väldigt lyckat, bättre än jag kunnat drömt om. Tack.

Hade tagit 133 bilder igår.. då brukar typ 50 elr nåt vara bra, men alla 133 bilder va bra.. kul !

Nu ska jag ut i jimmys och fias stuga för jimmy fyller år idag, grattis!!

jag är bakfull :(

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback