16/6

Could you be the reason why I'm losing control?

Jag skulle fan kunna betala mycket pengar för att få vara med om lördagen igen, varenda minut, varenda sekund va perfekt utav kvällen. Att man kan tycka om människor så mycket. Att dom kan göra en så himla glad. Det är fan svårt att smälta.

Idag då, har typ inte gjort ett skit på förmiddan, eller jo faktist endel, rensade ur mitt "sakskåp", bäddade rent sängen, plockade undan grejer som låg i princip ÖVERALLT, plocka ordning alla kläder och la i tvättkorgen och hängde in.. men jag slappade en hel del också :) Sen bar det av till jobbet vid fem för att jobba tre timmar, dom gick faktist fort idag. Börjar se slutet på denna vecka. Går på semester på torsdag, och då kommer magnus också, om han inte kommer fredan ist.. Det blir bra vilket som, känns kul att han e hemma oftare nuförtiden. Har jag berättat att jag, jimmy och magnus kanske ska till paris i slutet på sommarn.. J är ju skyldig mig en resa och så ville nog mangan hänga på, vore ju skitkul!

Nu ska jag byta om till mys kläder och lägga mig i sängen, imorn blir det jobba på förmiddan, slutar halv ett redan, sen vet jag faktist inte vad som händer.. Förslag ?

Haha, detta är bara början...



Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback