17/6

Glad.

Idag har jag bara en skön känsla i kroppen.. Fråga mig inte varför, den bara befinner sig där.. Känns skönt, verkligen! Började dagen med att klockan ringde 07.30.. neeeej, jag ville ju sova meeeer :( .. men men, upp och hoppa, iväg på jobb. Jobbade bara 08.30-12.30, handlade lite efter det och sen hem för att slänga i mig lite lunch.. Pratade med Mojje (min låtsaspappa) på msn och han skulle ner på stan med barna och undrade om jag ville med. Hade inga planer så jag hängde på. Kikade runt i lite affärer och sen satte vi oss i järnvägsparken och barnen lekte och härjade. Tre timmar gick fort. Konstigt egentligen vilken bra relation vi har fått under det här halvåret.. Skönt.

Sen gick jag hem till annie och vi hängde lite, hon skulle iväg nu och vinka hejdå till sin lillebror som skulle iväg på en resa.. Det påminde mig om när jag och mamma vinkade hejdå till magnus när han skulle till asien, usch, det vill jag inte göra igen! 30 mil till oslo räcker, han behöver väl för fan inte resa till andra sidan halvklotet i 5 månader?? hehe.. han kommer förresten hem på fredag om jag inte har sagt det? Kommer bli gött !

Nu ska jag greja lite, sen ska jag till annie och titta på film och mysa.. Trevligt.

Lag Ett = Bästa Laget!!




Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback