18/6 - del2

Äntligen städat!

Jag har äntligen tagit tag i mig själv och dammsugit och skurat, så nu är det hur rent som helst. Oftast när jag väl städar ordentligt så blir det bara att jag dammsuger för jag tycker det känns så onödigt att skura eftersom det liksom inte är kladdigt på golven.. Och så idag när jag kände att, nej nu kör jag ordentligt, så kom jag på att jag tror inte jag skurat sen jag skaffat katt? Jag kom på det när jag stängde in henne på toaletten så länge för att slippa tassavtryck på mitt nyskurade golv att jag aldrig gjort det förut. Det KAN ha hänt en gång förut, men det va nog typ i vintras isåfall.. Så med denna slutsats så kan jag till 100 % säga att det inte har varit såhär rent hemma hos mig sen i november!! Då kan ni ju förstå vad rent det är ;) haha.

Har även möblerat om i sovrummet idag. Kom på att man kanske kunde vända sängen (för er som aldrig sett mit sovrum kan jag förklara genom att säga att du kan gå in,vända,och gå ut.. det är riktigt litet) Jag har aldrig sett golvet sen jag flyttat in eftersom sängen upptagit hela rummet i princip, men så idag så vände jag sängen.. Nu kan jag till och med ha en matta i rummet!! Det är superstort!! :)

Nu ska jag plocka ordning det sista.. Vill ha ALLT undan innan semestern så jag slipper städa då.. smart va? :)
Sen kommer krissan hit vid tre för då ska jag bju på mat, och efter det blir det jobb.. missar matchen ikväll så ni får gärna uppdatera mig.

Två jobbdagar kvar till semester!

Still going strong!



Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback