18/6 - del3

Vi får se hur detta stämmer då..


1. sätt din musik på blanda

2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.

3. Använd sångtiteln som svar på frågan.

4. Fuska inte!

1. Hur mår du idag? -  Fooled myself
2. Kommer du komma långt i livet? - Bring The Noice
3. Hur ser dina vänner dig? - Sång Om Ingenting
4. Kommer du att gifta dig? - Show Me Heaven
5. Vad är ditt livs themesong? - Introduction
6.Vad är din livshistoria? -  La Bomba
7. Hur är jobbet för dig? - Där Jag Ville Vara
8. Hur kan du komma framåt i livet? - Jag Vill, Jag Vill, Jag Vill
9. Hur kommer imorgon vara? -  Snypah
10. Hur är dina vänner? - Unsuspecting Sunday Afternoon
11.Vad finns i lager för nästa vecka? - Pon De Replay
12. Vilken sång beskriver dig bäst? - Goodbye My Lover
13. Hur är det med ditt liv? - Handle Me
14. Vilken sång ska spelas på din begravning? - I Love Rock & Roll
15.Hur ser världen på dig? - Just Idag Är Jag Stark
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? - Common Pleasure
17. Vad tycker dina vänner om dig? - Check On It
18. har du en djup och mörk hemlighet? - Tack För Alla Sånger
19.Hur kan du göra dig själv glad? - One In A Million      (Jag kanske ska nämna att det är en BSB låt? :) )
20. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? - Florence Lämnar Freddie
21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? - My Cool
22. Vad är några tips till dig själv? - Jag Kommer Klara Mig
23. vad är din danssång? - How Many Mics


Stämde inte lika bra denna gång som det gjorde en annan gång jag gjorde den, men det är roligt ändå.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback