23/6

Lika som bär.

Ibland när jag ser min lillasyster så brukar världen runt mig sluta snurra, jag blir förvånad över vad lik mig hon är. Det är ganska konstigt att vi kan vara exakta kopior med tanke på att vi bara är halvsyskon, men det känns ändå trevligt för det bevisar att jag tagit allt från min mamma. Om man tittar på den här bilden under, titta på näsan till exempel. Den ser exakt likadan ut på oss båda. Och så kollar man ögonen och mellanrummet mellan ögonen, ser ni någon skillnad? Munnen ska vi inte ens tala om.... Jag blir lite stolt när jag ser det här, en liten kopia utav mig. Det är nästan som att ha en tvilling fast det skiljer 13 år. Och inte nog med utseendet så är hon en ännu större kopia utav mig i humör, bestämdhet och allt annat det där som brukar skilja människor åt. Rebecca är jag.



Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback