2/6

Härliga måndag!!

Fast först va den inte så härlig.. vaknade 05.45 och kunde inte somna om för det luktade bränt trä i hela min lägenhet, öppnade fönstret ännu mer och det va utifrån det kom, blev lite orolig så jag låg vaken till 6.00 när nyhetsmorgon började för att sen vad som hänt.. mådde jätte illa av stanken (det lägger sig verkligen som i en gryta utanför mitt fönster eftersom husen är byggda utan mellan, svårt att förklara för den som inte vet hur det ser ut. Fick iallafall veta att det va en sjuuuukt stor brand i hälsingland och att det va västanvindar, så det va det som gjorde stanken.. Tror dom sa antingen 2 250 fotbollsplaner eller om det va 9 250?.. riktigt stort område som är on fire iallafall.. läskigt..

sen vid 10 gick jag och hämtade bilen hos mojje och stack ut i skärgårn med annie.. gillar skarpt den tjejen, lätt och rolig. :) vi låg och tokpressade hela dan och jag tog första doppet, har inte hunnit bada förrän nu men det va skönt.

Kommer inte ihåg vad det va jag skulle skriva om men kommer jag på så lovar jag att uppdatera...

AJUSST de!! Den 27e juni ska jag bo alldeles själv på ett fint hotell i sthlm :) det är totally värt det! Kommer bli underbart.. mitt enda problem är, ska jag ta med datorn eller inte? .. kanske blir skönt med en fri helg.. :)

Nu ska jag gå och sova.. imorn blir det skärgårn med röva, sen karlstad eller stugan.. äntligen hänga lite med tokarna! :)

Älskar min semester, hur bra väder får det va egentligen?!!

Vi åt..



Vi skrattade..



Och vi sjöng.



Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback